Her kan du købe bogen
KICK-ASS SERVICE

Tips, værktøjer og genveje til flere begejstrede og loyale kunder

Sådan får du flere begejstrede kunder
– uanset branche og budget

Vejen til begejstrede og loyale kunder er ikke tilfældig. Der er nemlig en lang række fællesnævnere for de virksomheder, som år efter år vinder danske og internationale priser for deres kundeoplevelser.

 Det er disse fællesnævnere, du vil lære i denne bog, og det er ikke raketvidenskab. Det kræver ikke, at du arbejder hos Disney eller Apple, eller at du har et budget på størrelse med Coca Colas. Men det kræver, at du gør det rigtige, når du er sammen med dine kunder. Altså at du ved, hvad der virker, og hvad der ikke virker – i praksis.

Derfor får du i KICK-ASS SERVICE en lang række gennemtestede tips, værktøjer og genveje til, hvordan du hurtigt kan få flere begejstrede kunder, uanset branche og budget. 

Du kan også hente inspiration i cases fra prisvindende virksomheder som Arbejdernes Landsbank, Djurs Sommerland, Aarstiderne, Hotel Kong Arthur og Planet WOW, der giver deres bedste råd til dig, der er i servicebranchen.

Hurtigere end boghandlen
med højst 7 dages levering ved køb direkte her på siden

Paperback 199 kr.

inkl. moms (+fragt 50 kr.)

Ja tak, send mig bogen

Køb bøgerne på Saxo.com

Hardback

Følg link >

Paperback

Følg link >

Lydbog

Kommer snart!

E-bog

Følg link >

Trine L.

"Super god og lærerig bog, der giver dig en masse brugbare værktøjer, som du kan bruge her og nu til at give endnu bedre service. Bogen har massere af eksempler, der viser både den gode og den dårlige service, og især de små ting, der skal til for at få endnu gladere kunder ;)"

Henrik S.

"Helt fantastisk bog fyldt med relevante eksempler, der help klart kommer fra mange praktiske erfaringer med Kunde Service.  Kan varmt anbefales til alle."

Malene B

"Super fin bog med masser af gode ideer til at gøre det bedre i mødet med kunden. Bogen er uden en masse tør teori, er letlæselig og med genkendelige eksempler på hvor det går galt. Uanset branche eller rolle er bogen en øjenåbner og et wake-up call. "